poniedziałek, 11 października 2010

wyzwanie

czyli wreszcie się odważyłam
po raz pierwszy wzięłam udział w zabawie wyzwaniowej u Scrapujących Polek, wyzwaniu mixmediowym pod hasłem "litery"
wytyczne:
"(...)Wykonajcie pracę z liter, może to być jedna litera lub kompozycja z liter: wycinanych, malowanych, stemplowanych, tekturowych, embosowanych itd.
Jeżeli używamy jakiś elementów ozdobnych typu kwiatki, wstążki, bradsy, kalkomanie to niech będą związane z literą czy słowem - użyte do jej/jego ozdobienia, zbudowania lub podkreślenia.
Może ktoś się porwie na zilustrowanie literami (ich formą kolorem, rozmiarem, rozmieszczeniem itp) znaczenia słowa? np "krzyk" - litery rozedrgane, mocne, wybijające się z tła...
Oprócz liter mogą się pojawić oczywiście cyfry, znaki interpunkcyjne.(...)"

Od razu wiedziałam - nasze imiona, wpisane w kształt domu - w końcu właśnie pojawił się "nasz" dom, więc zawieszka na nowe drzwi się przyda, a na pewno miło będzie się robiło;)

i wyszło bardzo słodko, choć kolory były dosyć soczyste:)




świetnie się bawiłam! i sądzę, że to nie ostatnia zabawa, w której wezmę udział:)

2 komentarze:

  1. Najważniejsza jest zawsze zabawa! A domek wyszedł bardzo optymistyczny! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, że się odważyłaś bo praca super :) prosze o więcej :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń